C.J. Otten

Vakmensen! Altijd goed advies en top-service.

Goede service en kwaliteit.

mw. E.Broshuis-Claassens

Prima firma ,prettige service ,zeer veel vertrouwen in de kundigheid van het personeel

Andy Chen

Behulpzaam , Bekwaam en snelle/goede service

Snelle service bij storing en aflevering.

Frans Sebregts

Zeer klantvriendelijk, probleemoplossend, deskundig bedrijf

Service op maat

Onze afwasmachine had na vele jaren trouw werk een mankement. Via internet een reparatie verzoek ingediend. En al snel kwam de zeer deskundige Jacques een kijkje nemen. Kort nadat hij was geweest... Onze afwasmachine had na vele jaren trouw werk een mankement. Via internet een reparatie verzoek ingediend. En al snel kwam de zeer deskundige Jacques een kijkje nemen. Kort nadat hij was geweest kregen we een telefoontje dat de machine die het best bij ons paste op voorraad was en de volgende dag geplaatst kon worden. Hoe snel is dat!!
En zo gebeurde, nieuwe machine vakkundig geplaatst door 2 vriendelijke monteurs en de oude afgevoerd.

Persoonlijk advies

Jacques gaf ons een prima advies wat we hebben opgevolgd. Een nieuw apparaat bleek na 14 jaar trouwe dienst de beste oplossing

Assortiment

Het assortiment is ruim voldoende, ook in het merk dat wij graag terugzagen.

Arnoud van den Broek

Wij zijn zeer goed geholpen zoals vanouds ! We kopen al onze apparaten bij Electro World van Drongelen.

Deskundig en goed geholpen

Ruim voldoende

Annelies Weijers

Kon beter

Els Claassen

Altijd perfecte service, waren er maar weer winkels op dit niveau

Top

Desiree van Wel

Denken in oplossingen. Als iets niet werkt geven ze niet gelijk op of schrijven het af maar zoeken naar een oplossing. Geven goed advies.

Denken met je mee

Zeer uitgebreid