AA.WEEKHOUT

Netjes geholpen in de winkel

M.vorstermans

Vriendelijk en vakkundig.

Anton

Goede zaak en zeer goede service.
Goede zaak en zeer goede service.
Vaatwasser ging binnen een half jaar al defect, wat uiteraard Electro world niet aan te rekenen is. Reparatie werd snel en goed uitgevoerd, uiteraard binnen de garantie van de fabrikant.

Ton Bonk

Ik had de beoogde wasdroger gezien en belde naar Electro World om hem te bestellen. Hij werd besteld en ik zou terug gebeld worden wanneer hij binnen was, de volgende dag werd ik gebeld dat de... Ik had de beoogde wasdroger gezien en belde naar Electro World om hem te bestellen. Hij werd besteld en ik zou terug gebeld worden wanneer hij binnen was, de volgende dag werd ik gebeld dat de wasdroger binnen was en dat ze hem de andere dag konden installeren, dat is ook gebeurd dus ik had binnen 2 dagen een nieuwe wasdroger keurig netjes thuis geïnstalleerd. Super snelle actie bedankt.

Joop van den Nouland

Bijzonder goed geholpen door vriendelijke dame, met zeer goede uitleg over de mogelijkheden .In eerste instantie was mijn gewenste nieuwe televisie niet in voorraad, maar zij belde mij al na... Bijzonder goed geholpen door vriendelijke dame, met zeer goede uitleg over de mogelijkheden .In eerste instantie was mijn gewenste nieuwe televisie niet in voorraad, maar zij belde mij al na anderhalf uur op, dat hij inmiddels was ontvangen.

Marcel Hielkema

Doen wat ze zeggen en een super service

Handige alles in 1 winkel. Minder kennis van printers bij deze verkoper.