niet nodig

Een prima winkel

E. Roest

Een prettige zaak waar men op een deskundige en vriendelijke wijze wordt benaderd

Goede en snelle service.

Edith

Tot nu toe prima ervaring. Vriendelijk personeel. Omdat de koel-vrieskast kapot was, was er haast bij. Ze hebben echt hun best gedaan om zo snel mogelijk een nieuwe te brengen en te installeren.... Tot nu toe prima ervaring. Vriendelijk personeel. Omdat de koel-vrieskast kapot was, was er haast bij. Ze hebben echt hun best gedaan om zo snel mogelijk een nieuwe te brengen en te installeren. Dezelfde dag geregeld! Petje af!!

Prima zaak, fijn geholpen

Wil

Gewoon een keurige winkel klein het is gelukkig niet zo ern BCC of Bemmel en Kroon
Winkel die zijn zo onwijs groot vindt ik niet prettig daarom kiest ik voor van Dijk in Pijnacker

Mevr. A. Kuiper

Bij problemen worden die direct verholpen.

Fred

Een winkel met vriendelijke en deskundige medewerkers. Heb een mobiele airco gekocht en bij aankomst stond die al klaar.mijn vragen werden deskundige beantwoord. Wij zijn zeer tevreden en blij met... Een winkel met vriendelijke en deskundige medewerkers. Heb een mobiele airco gekocht en bij aankomst stond die al klaar.mijn vragen werden deskundige beantwoord. Wij zijn zeer tevreden en blij met onze aankoop .