Pleun Struijk

Bellen snel terug bij problemen en maken gelijk een afspraak.
het probleem wordt daarna snel opgelost.

Ed

Lokaal professioneel bedrijf met persoonlijke aandacht en nog goede service.

Wim van der Torre

Mij ouders zijn hulp behoevend. De service die Van Dijk heeft gegeven bij het installeren van nieuwe tv s is uitstekend te noemen. Persoonlijke aandacht en doelgerichte oplossingen hebben mijn... Mij ouders zijn hulp behoevend. De service die Van Dijk heeft gegeven bij het installeren van nieuwe tv s is uitstekend te noemen. Persoonlijke aandacht en doelgerichte oplossingen hebben mijn ouders als bijzonder goed en vriendelijk ervaren. Geen moeite was teveel. Wat fijn dat dit in deze online wereld nog bestaat !! Enorm bedankt Van Dijk team.

aja van der helm

Geode serviezen

Snel en accuraat

Rob Streur

Keurig geholpen door TV monteur, naar aanleiding van problemen met afspelen DR+ archief Loewe Oled TV, beeld sprong na een half uur of en een kwartier voor het einde op zwart en tv was geblokkeerd... Keurig geholpen door TV monteur, naar aanleiding van problemen met afspelen DR+ archief Loewe Oled TV, beeld sprong na een half uur of en een kwartier voor het einde op zwart en tv was geblokkeerd dus met het knopje achterop de tv uit en weer aanzetten (dit probleem bleef aanwezig en is niet opgelost, dus
1 TB schijf is onbruikbaar. (Ook bij opnemen van een zender gaf problemen).
Op advies van TV monteur Ziggo mini media box laten aansluiten.
Aangesloten door TV monteur electroworld. Rekening € 160,00.
Na montage sprong diverse malen de achterklep los en viel ook de mini mediabox er uit. TV monteur heeft achterklep links en rechts met tape vastgezet.
Met kalibratie hadden we ook problemen, bij het uitzetten van de tv kwam steeds de melding van kalibratie, die met afstandsbediening Loewe met back werd verwijderd, daarna kon je de tv uitzetten, maar tot onze verbazing sprong de TV na een minuut weer aan met geluid en de melding van kalibratie. (Ook misschien het vermelden waard is dat wij buitenhuis moesten, de TV keurig uitgezet, bij thuiskomst 4 uur later stond de TV aan met geluid en melding van kalibratie.
Ook hiervoor is TV monteur langs geweest. Rekening € 70,00
Totale kosten voor ons € 160,00 + € 70,00 Totaal € 230,00.
En dat nog binnen de garantie van twee jaar tot 28-07-2024.
Ik zal ook nog contact opnemen met Loewe Support.

A.L.P.Breugem

Goed en vakkundig geholpen

C.Verdel

Goed advies, deskundig personeel, vlotte afhandeling.

Jan Oosterhout

Professioneel, doen wat beloofd is.Vriendelijk.