Irene van den Bulk

Wordt al jaren prima door de firma geholpen.

Peter Hulst

Bij binnenkomst voelde het gelijk goed alleen al dat alle televisies niet aanstonden vonden wij een goede uitstraling hoe je omgaat met energie ook boven bij de koelkasten waarom zou je ? Wij... Bij binnenkomst voelde het gelijk goed alleen al dat alle televisies niet aanstonden vonden wij een goede uitstraling hoe je omgaat met energie ook boven bij de koelkasten waarom zou je ? Wij gingen altijd naar Expert in Berkel maar dit is onze winkel voor in de toekomst. We kwamen voor een simpel strijkijzer of we een aankoop van € 1500,= deden zo kalm en betrouwbaar kwam de verkoper op ons over alle tijd om ons goed te informeren. Top!

Ert

Ze denken met je mee, helemaal top.

Niets

Prettige verkoper

Frede Møller

Vriendelijk en professioneel advies in winkel op de volgende dag van uw service bezoek bij ons voor onze defecte wasmachine.
Op de de dag na onze bezoek in jullie winkel hebben jullie...
Op de de dag na onze bezoek in jullie winkel hebben jullie medewerkers s' ochtends onze nieuwe wasmachine professioneel en snel vervangen en getest, met de nodige instructies.
Perfect!

Snelle goede service. Vakkundig en vriendelijke medewerkers

Fam v d wurf

Goede voorlichting, snelle levering en goede montage

Petra

Goed geholpen