LK

Via internet besteld, maar met alle zorg en communicatie is de droger thuis gebracht, aangesloten, de werking doorgelopen en het oude apparaat afgevoerd. De twee heren waren heel vrolijk om 9 uur S... Via internet besteld, maar met alle zorg en communicatie is de droger thuis gebracht, aangesloten, de werking doorgelopen en het oude apparaat afgevoerd. De twee heren waren heel vrolijk om 9 uur S ochtends.

Manuela Hahn

Hele fijne zaak, er wordt met je mee gedacht. Prima service!

Manon van Meel

Goed, persoonlijk en snel

Op zich prima, alleen jammer dat artikel 3 weken op zich liet wachten. Bij de concurrentie was het gewoon al die tijd op voorraad.

Ben Mietes

Heel netjes. Bij de storing deden beide heren hun schoenen ongevraagd bij de voordeur al uit. Ben goed geadviseerd over de nieuwe aanschaf en werd zelfs binnen 1,5 thuis bezorgd en... Heel netjes. Bij de storing deden beide heren hun schoenen ongevraagd bij de voordeur al uit. Ben goed geadviseerd over de nieuwe aanschaf en werd zelfs binnen 1,5 thuis bezorgd en geplaatst/aangesloten. Mijn complimenten!

M. Shair Ali

Een winkel waar de medewerker nog staat voor super klantvriendelijkheid, goede uitleg (nemen de tijd) en ik heb de ervaring super snelle service.

sjouk

Goed advies en prima service

Kras

Waardeloos bedrijf met een heel slechte service. Zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt. Vandaag voor de 4e keer de hele dag voor niets zitten wachten. Ik heb 4x een afspraak gemaakt en 4x zijn ze... Waardeloos bedrijf met een heel slechte service. Zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt. Vandaag voor de 4e keer de hele dag voor niets zitten wachten. Ik heb 4x een afspraak gemaakt en 4x zijn ze gewoon niet komen opdagen. Als je belt wordt er navraag gedaan, maar ze kunnen niets zeggen wat er verkeerd gaat of hoe laat ze komen. Als eigenaar zorg je toch dat je klant geen 2e, 3e laat staan 4e keer gebeurt. Ik zou ergens anders heen gaan.