gesell

Geweldige producten voor een schappelijke prijs.Heel goede service.Vriendelijk pesoneel

Nico en Nancy van Rooij

Vriendelijk en kundig personeel
Zeer ruim assortiment in een overzichtelijke mooie winkel. Goede service en snelle levering

Joyce

Fijne winkel, waar je goed geïnformeerd en geholpen wordt.

BenW

Kwam hier voor de 1e keer
Ben zeer efficiënt. vriendelijk en en met succes geholpen.
Kreeg echt een "klant is koning" gevoel...

R.P. van Riel

Electro world is een perfecte vervanging, van zijn voorganger. Persoonlijk vind ik het een beter gebruik van de ter beschikking staande ruimte. Overzichtelijk, zodat je die zaken die je denkt nodig... Electro world is een perfecte vervanging, van zijn voorganger. Persoonlijk vind ik het een beter gebruik van de ter beschikking staande ruimte. Overzichtelijk, zodat je die zaken die je denkt nodig te hebben, beter vind. Het adviserend en helpend personeel stelt zich ter beschikking staand maar niet hinderend op. Prima.

Andre

Personeel is erg hulpvaardig en vriendelijk en geeft goed advies.

K

Ze hebben t artikel gelijk binnen gebracht en ge-installeerd+ uitgelegd,hoe t werkte en t was wennen voor mij.

Jac van As

Goede gevoel wat ik voorheen bij bcc voelde, is nu ook bij Electro World terug te vinden. Medewerkers zijn veelal dezelfde en voelt dus vertrouwd .

Vriendelijk en kundig personeel in de winkel en bij bezorging en installatie

Jolanda

Fijne winkel en werd goed geholpen. De volgende keer zal ik hier weer terug komen. Vriendelijk personeel