H.W. Op 't Eijnde

We hechten veel waarde aan een bedrijf waar de klant nog echt centraal staat, het zogenaamde oude vertrouwde familiebedrijf waar je nog echt geholpen wordt.
Dit in tegenstelling tot een zaak...
Dit in tegenstelling tot een zaak als mediamarkt, waar doorgaans jonge verkopers een nog jonger publiek de nieuwst smartphone tracht te verkopen en geen oog heeft voor andere klanten. Aangezien onze aankoop de eerste was bij Electro World Kreutz en we alleen onze ervaring daarop konden baseren wat betreft het rapportcijfer, twijfelen we er niet aan, dat de puntenscore de volgende keer nog hoger kan uitkomen.

A.J.Gerards

Goede uitleg. Zeer vriendelijk.

Rinske Van vuuren-jansen

Alles goed uitgelegd

Jean Paul

Sonos speaker defect. Gebeld, dag erna opgehaald en binnen 8 dagen nieuwe ontvangen en geïnstalleerd.

Ron

Uitstekende service zowel in de winkel als thuis w.b. keuze en installatie nieuwe t.v. !

GW

Vriendelijk personeel doen alle moeite om je als klant tevreden te voelen.

Nellie Massij

Heel vriendelijk en ze geven je de tijd om te beslissen.

ARIE HELL

Dat is 20jaar ervaring.

Reijnen

Na overleg een snelle en correcte levering en installatie

Frans

Goede informatie bij aankoop.de installatie verliep ook prima. Alles netjes geplaatst en teruggeplaatst