Paul van der Heijden

De persoonlijke aandacht en service

Deskundig en klant gericht en vriendelijk.

Voor oudere mensen is het heel belangrijk dat er een goede service is , en dat vind ik bij jullie , en ik ben al zo lang klant dat ik in Udenhout woon ,en dat is 50 jaar ,en erg tevreden ,

Jammer dat het product niet aanwezig was, een week later was het er wel. Het kon wel eerder maar dan moest ik meer betalen.

i a risseeuw

Al lang klant bij EWH en steeds is bij elk winkelbezoek de conclusie: prima toelichting door de altijd vriendelijke EWH medewerker bij een voorgenomen aankoop, prima uitleg over oorzaak en mogelijke... Al lang klant bij EWH en steeds is bij elk winkelbezoek de conclusie: prima toelichting door de altijd vriendelijke EWH medewerker bij een voorgenomen aankoop, prima uitleg over oorzaak en mogelijke kosten in geval een aangekocht item een (snelle, ook aan huis) check of reparatie behoeft en dit alles voor alleszins acceptabele prijzen.

Fijne service

Helen

Komen afspraken na
klantgericht meedenken
snelle reparatie
vriendelijke monteur

de Oetjes

Behulpzaam, gezellig en altijd tijd voor een praatje

Snel en goed geholpen.

We werden goed geïnformeerd in de winkel over de producten, die we wensten. Maar bovenal zijn we blij met de aansluitingen door uw medewerkers. Zonder problemen werden de kabels via de... We werden goed geïnformeerd in de winkel over de producten, die we wensten. Maar bovenal zijn we blij met de aansluitingen door uw medewerkers. Zonder problemen werden de kabels via de kruipruimte aangesloten op modem. Fijn dat we op jullie kunnen vertrouwen bij de installatie van de audio en tv.