Clara

Top service, heel vriendelijk personeel! Fijn, dat dit soort winkels nog bestaan.

Mulder

Mijn vriendin heeft hier een wasmachine van goed merk ca. 4 jaar geleden gekocht. De garantie is 10 jaar. Nu er een mankement is laat dit bedrijf je gewoon bungelen aan hun machtspositietouw. Heel... Mijn vriendin heeft hier een wasmachine van goed merk ca. 4 jaar geleden gekocht. De garantie is 10 jaar. Nu er een mankement is laat dit bedrijf je gewoon bungelen aan hun machtspositietouw. Heel slecht. Ik kom op voor mijn vriendin omdat ze heel slecht wordt behandeld door u!!!!

Yvonne Swart

Vaatwasser was niet juist geplaatst. Dit
Vaatwasser was niet juist geplaatst. Dit
wilde ze niet toegeven. Pas nadat we een monteur voor een second opnion hadden ingeschakeld kregen we ons geld terug. Maar €89 die wij voor de monteur hadden betaald niet. Omdat wij deze zelf hadden ingeschakeld. Heel sneu.

M. Maaikebaert1@gmail.com Baert

Snelle service, eerlijk advies

van der Zwaag

Je wordt netjes en correct behandeld. Als je een probleem hebt helpen ze je indien mogelijk via de telefoon .

JFW

Altijd klant en service gericht. Nog een zaak die betrokken is bij zijn klanten