Marco

Persoonlijke aandacht , goedevadviezen , goede service.

Peter Vissers

Ze zijn zeer vriendelijk en hebben geweldig uitgebreid advies gegeven en de tv’s laten zien!

A v Vugt

Zeer goede service en ze staan altijd voor je klaar

Bart Boons

Goede service en snel reageren bij electroniese storingen

Henk van de Ven

Optimale service.

JM

Prima zaak. Zeer goede servioce. Er wordt met de klant meegedacht.
Prima zaak. Zeer goede servioce. Er wordt met de klant meegedacht.
De monteurs zijnn zeer klantgericht, met name de TV-installateur, die is bekwaam en vriendelijk TV-installateur. We kopen hier al onze electrische apparaten vanwege de schappelijke prijzen en de uitstekende service.

D.C.M. Lawalata

Correcte en goede service

Welte

Goede service en advies.

Rene V.

Het geeft altijd veel rearing als er in je (nieuwe) huis moet worden gesleuteld aan wifi, nieuwe apparatuur etc. Maar als er dan twee mensen komen die ontegenzeglijk over de nodige vakbekwaamheid... Het geeft altijd veel rearing als er in je (nieuwe) huis moet worden gesleuteld aan wifi, nieuwe apparatuur etc. Maar als er dan twee mensen komen die ontegenzeglijk over de nodige vakbekwaamheid beschikken en daarnaast ook gevoel voor humor hebben, dan maakt dat de zaak een stuk gemakkelijker. Dat was wat we met de mensen van Hamers hebben meegemaakt : alles prima geregeld en nog gelachen ook. allebei de heren een tien met een griffel.