Goede service, vriendelijk personeel.

Ami kappers talingweg

Wij worden altijd goed en snel geholpen!

Zeer klantvriendelijk

Familie Cornelissen.

Geholpen door een medewerker die de tijd voor je neemt je eventuele vragen netjes beantwoord en niet opdringerig is heel belangrijk. prima levering van onze aankoop en perfect geïnstalleerd... Geholpen door een medewerker die de tijd voor je neemt je eventuele vragen netjes beantwoord en niet opdringerig is heel belangrijk. prima levering van onze aankoop en perfect geïnstalleerd alles keurig afgehandeld.

Angela

Vriendelijk en goed advies

Rob over de Linden

Heel vriendelijke en zeer deskundige hulp. Uitstekend! Mijn tv werd prima op tijd bezorgd en perfect aangesloten. Nogmaals uitstekende service.

Maya

Een klantvriedelijk en ook een prijstechnisch goed bedrijf!

e.vriendts boon

Fijn personeel goede service.

Ivonne

Ik ben een kleine ondernemer en koop zakelijk en ook privé al meer dan 10 jaar alles bij Electro World Hamer. Ze zijn altijd meedenkend welk apparatuur goede prijs-kwaliteit en energiezuinig... Ik ben een kleine ondernemer en koop zakelijk en ook privé al meer dan 10 jaar alles bij Electro World Hamer. Ze zijn altijd meedenkend welk apparatuur goede prijs-kwaliteit en energiezuinig is. Vlotte leveringen. Andere grote bedrijven kunnen soms iets goedkoper zijn, maar bieden niet de super goede service en goede garantie als Electro World Hamer Apeldoorn. Kleinschaligheid moet blijven bestaan: ze weten wie je bent. De klantvriendelijkheid, de goede service en kwaliteit is echt het geld waard. Zij zijn pas tevreden als de klant dat ook is. (Ivonne)