Prettige winkel veel keus

tHuis aan de Beek, Epen

Het ging om een reparatie en Electro World Gulpen maakte onmiddellijk ruimte om het heel snel te repareren. Binnen een dag. Perfecte service en heel vriendelijk.

H.G.

Prima winkel. In 4 dagen ( incl. weekend ) afwasmachine geleverd en oude weer meegenomen. Ook een goed ervaren installateur die het apparaat omgewisseld heeft.
Wij zijn er zéér...
Wij zijn er zéér tevreden mee.

Goede klantenservice.Zeer tevreden.

Driessen

Hier worden problemen op een goede manier opgelost

Luistert naar de klant

Tiny lemmens

Mooie zaak, behulpzaam

Marianne Lemmens

Geweldige service en vriendelijk en vakkundig personeel,voor de zoveelste keer goed ,snel en vriendelijk geholpen.Hartelijk bedankt met vriendelijke groet,Marianne Lemmens Valkenburg.

Fam. Schreurs

Goede en duidelijke uitleg over de aangeschafte producten. In ons geval een vaatwasser en een wasmachine. Vriendelijke verkoper. Snelle levering en vooral goede en snelle service toen er een... Goede en duidelijke uitleg over de aangeschafte producten. In ons geval een vaatwasser en een wasmachine. Vriendelijke verkoper. Snelle levering en vooral goede en snelle service toen er een kleinigheidje mis ging.

Willy

Snelle reactie,vlugge levering,vakkundig geplaatst
Vriendelijke monteur die weet wat hij doet
En Pascal kennen we al jaren die weet van wanten top