Ton Moors

Goede persoonlijke samenwerking.

Sjoerd Mensink

Geweldige service bij betaalbare prijzen. Alles wordt thuisbezorgd en perfect afgeleverd, op zijn plek gezet en geïnstalleerde. Mijn eerste keuze bij aanschaf van elektrische apparatuur

Beyhan Sahin

jkik

Persoonlijk contact is zeer belangrijk. men heeft tijd voor de klant

Prima service, vriendelijk personeel. Ik kom er al jaren. De Philips filter voor het luchtbevochtigingsapparaat was in prijs weer enorm gestegen, dat viel ook Grootaarts op. Philips verdient er dus... Prima service, vriendelijk personeel. Ik kom er al jaren. De Philips filter voor het luchtbevochtigingsapparaat was in prijs weer enorm gestegen, dat viel ook Grootaarts op. Philips verdient er dus weer goed aan.

Wim en Mijntje de Haan

Vanaf eerste dag klant (2005) tevreden( vele Leveringen) goede ervaringen

Stef W

De persoonlijke aandacht die je als klant ervaart is ons inziens vooral kenmerkend. Bij de keuze voor een apparaat wordt naar onze mening objectief geadviseerd.

E. Scheers

Betrokken mensen. Meedenken en efficiënte uitvoering. We hadden in 1 dag alle meer dan 20 jaar oude apparatuur (oven, koelkast, diepvries, vaatwasser, gas>nu inductie) helemaal nieuw.... Betrokken mensen. Meedenken en efficiënte uitvoering. We hadden in 1 dag alle meer dan 20 jaar oude apparatuur (oven, koelkast, diepvries, vaatwasser, gas>nu inductie) helemaal nieuw. Prima!