Slecht werkende enquête.

Al jaren een tevrede klant

Cisca

Prettige eerlijke deskundige service, fijn personeel, goede kwaliteit en service.

André van der Hoeven

Ik koop al m'n spullen bij deze winkel. Dit vanwege prima service en wordt altijd goed geholpen en serieus genomen

Marius

Fijne winkel en leuk personeel.

Timmie

Geweldig en vriendelijk personeel. Voor mijn werk was ik met spoed op zoek naar een TV en hierdoor ben ik terecht gekomen bij Electroworld in Gorinchem, telefonisch benaderd en binnen 15 minuten de... Geweldig en vriendelijk personeel. Voor mijn werk was ik met spoed op zoek naar een TV en hierdoor ben ik terecht gekomen bij Electroworld in Gorinchem, telefonisch benaderd en binnen 15 minuten de juiste televisie aangeboden gekregen met een mooie deal. Gevraagd naar de mogelijkheden m.b.t. het ophalen van de televisie (ik zat dicht in de buurt, snelste optie) en dit hebben ze tot in de puntjes netjes verzorgd. Binnen een uur stond ik voor de deur, en hadden ze de televisie klaar staan vanuit het magazijn, in de showroom.
Tot slot vriendelijk geholpen met een steekkarretje om de TV in mijn auto te krijgen. Zoals beloofd zou ik ondanks dat ik niet uit de buurt kom, jullie promoten!

Cees Trappenburg

Top zaak