Vaatwasmachine

Rob

Zeer goede service

Frank Lenders

Jammer dat degene die ons het alternatief adviseerde, een Miele vaatwasser ipv een Siemens, die ook ter plekke was na het repatieverzoek, niet bij de plaatsing erbij was.

Vriendelijk en deskundig

Goed advies en snelle
Levering

Astrid Brock

Correct, vakkundig, altijd goede service

Brock

Snel geholpen met goede adviezen

T. Simon

Altijd een snelle oplossing voor de klant. Altijd een adequaat advies en goede service, zowel bij nieuwe aankopen als bij reparaties. Binnen onze familie gaan wij al decennialang altijd naar Geelen.

Nick Brander

Prima service en advies als je er iets gaat kopen. De nazorg is werkelijk dramatisch. Oktober 2020 een vaatwasser laten installeren door RTV Geelen. Blijkbaar was de vaatwasser niet juist... Prima service en advies als je er iets gaat kopen. De nazorg is werkelijk dramatisch. Oktober 2020 een vaatwasser laten installeren door RTV Geelen. Blijkbaar was de vaatwasser niet juist aangesloten en is deze gaan lekken bij de aansluiting met als gevolg dat alle hout in de keuken is gaan opzetten. Tot op de dag van vandaag is dit nog niet opgelost en worden wij ook niet teruggebeld. We zijn inmiddels 4 maanden verder! Bedenk je 2 keer voordat je hier iets gaat kopen!