Zoals voorheen prettige behandeling

Marja de Koning

Mijn oude (in de ogen van jongeren antieke) stereo torentje kon niet meer aangesloten op de boxen. Dit is gefixt. Ik ben super blij en dit geeft voor mij de kwaliteit van het bedrijf en zijn... Mijn oude (in de ogen van jongeren antieke) stereo torentje kon niet meer aangesloten op de boxen. Dit is gefixt. Ik ben super blij en dit geeft voor mij de kwaliteit van het bedrijf en zijn medewerkers aan. Terug in het Leusderkwartier weer heel blij met dit bedrijf.

De klacht is naar tevredenheid verholpen. Wel zette mijn collega's een vraagteken bij de opgegeven tijd. Er is 45 min. in rekening gebracht, maar de monteur is hier niet langer dan ruim een half... De klacht is naar tevredenheid verholpen. Wel zette mijn collega's een vraagteken bij de opgegeven tijd. Er is 45 min. in rekening gebracht, maar de monteur is hier niet langer dan ruim een half uur geweest.

Zega

Voldoende aandacht en deskundig

Betrouwbare informatie, winkelpersoneel en vooral de monteurs die de apparaten komen installeren zijn top.

Heel goed! Prettig contact met de verkoop en monteur. Komen afspraken na! Op dezelfde dag nog een nieuwe wasmachine geplaatst nadat besloten was dat de oude beter vervangen kon worden.

Alex Lilien

Kundig personeel met aandacht voor de klant die afspraken na komen, en die een geweldige buitendienst hebben met eenn luisterend oor verstand van zaken hebben mbt inbouwen van apparatuur.

Annet

Tim heeft mij uitstekend geholpen met het uitzoeken van een koel-Vriescombinatie,een vaatwasser en een fornuis. Niks was teveel en hij dacht zelfs mee. Ik ben heel goed geholpen en kom hier zeker... Tim heeft mij uitstekend geholpen met het uitzoeken van een koel-Vriescombinatie,een vaatwasser en een fornuis. Niks was teveel en hij dacht zelfs mee. Ik ben heel goed geholpen en kom hier zeker terug mocht ik nog wat nodig hebben.