Dhr. L. de Wit

Wij vinden jullie winkel een top winkel ook ak zijn wij niet in de winkel zelf geweest. Jullie service en kennis van zaken van jullie mensen is geweldig...in 1 woord!! Daar hoef je niet voor in... Wij vinden jullie winkel een top winkel ook ak zijn wij niet in de winkel zelf geweest. Jullie service en kennis van zaken van jullie mensen is geweldig...in 1 woord!! Daar hoef je niet voor in jullie winkel te komen. Dat kunnen jullie dus ook via online aankopen laten merken!!
Dik tevreden! Dikke 10!!

Fred Snip

Ik ben helemaal tevreden. zoals mijn buurman, van een paar huizen verderop al zei: gewoon naar Sjabbens gaan, dan komt het helemaal goed.

hans ike

Keurig zaak .en ik koop graag lokaal

A. Drosten

Dit is nog een zaak waar je goed wordt geïnformeerd over in mijn geval de aankoop van een OLED tv. Door de ruime keuze en advies kocht ik een ander merk als waar ik voor gekomen was.

A. Vos

Vakkundig geholpen met de reparatie van een apparaat. Uiteindelijk heeft elektroworld het geregeld het onder garantie gerepareerd werd. Goede service, zonder direct een nieuwe apparaat proberen te... Vakkundig geholpen met de reparatie van een apparaat. Uiteindelijk heeft elektroworld het geregeld het onder garantie gerepareerd werd. Goede service, zonder direct een nieuwe apparaat proberen te verkopen

Douwe Bakker

Gistermiddag bleek onze afvoer van de keuken verstopt. Zelf eerst geprobeerd om het euvel op te lossen. Het was een lastige verstopping dus toch vanmorgen maar even contact met Sjabbens opgenomen.... Gistermiddag bleek onze afvoer van de keuken verstopt. Zelf eerst geprobeerd om het euvel op te lossen. Het was een lastige verstopping dus toch vanmorgen maar even contact met Sjabbens opgenomen. Ze hebben een collega ingeschakeld en die waren al binnen een uur bij ons. Deze mensen hebben de klus is no-time opgelost. We zijn heel blij dat we voor Sjabbens hebben gekozen.
Douwe Bakker Vledder

Herman

Vriendelijke kundige mensen en een verrassend ruim assortiment

Wim leppers

Top bedrijf. Nieuwe badkamer laten installeren. Op planning en als leveranciers niet op tijd leverden dan zochten zij alternatieve mogelijkheden en bestelden dan in overleg met ons. Vakmensen

Henja

Kundig advies en prima service

Harm

Goed advies en service ook vakkundige gratis installatie
Je kan echt merken dat ze bij Sjabbens weten wat klantvriendelijkheid is.