Desiree Severijnse

De beste!

Kees Besse

Ik geef er de voorkeur aan om in een lokale winkel te kopen vanwege persoonlijk advies en service. Daar heb ik hier alleen zeer goede ervaring mee opgedaan.

Edwin Reuling

Samsung TV gekocht. Ik had mij eerst georiënteerd op internet. Ook Elektroworld Bunschoten komt dan voorbij. Een TV binnen mijn interessegebied zag ik daar staan. Daar ik een voorstander ben (binnen... Samsung TV gekocht. Ik had mij eerst georiënteerd op internet. Ook Elektroworld Bunschoten komt dan voorbij. Een TV binnen mijn interessegebied zag ik daar staan. Daar ik een voorstander ben (binnen de mogelijkheden) om lokaal te kopen, ben ik vroeg in de middag naar de winkel in Abcoude gestapt en heb daar de TV van mijn keuze besteld. Deze bleek op voorraad te zijn en eind van de middag werd de TV thuisgebracht, aangesloten en heb nog enige uitleg gekregen. De oude (defecte) Samsung TV, die 12 jaar oud was, hebben ze mee teruggenomen, zodat deze op verantwoorde wijze wordt afgevoerd. Ik ben een tevreden klant.

Guyonne Schütz

Echt een bedrijf met service! Toen ik het gereserveerde item kwam ophalen en vroeg of ze het kon inpakken kon ik kiezen uit 4 verschillende kleuren cadeau papier met of zonder strik nu degene die... Echt een bedrijf met service! Toen ik het gereserveerde item kwam ophalen en vroeg of ze het kon inpakken kon ik kiezen uit 4 verschillende kleuren cadeau papier met of zonder strik nu degene die het cadeau ontving zei echt mooi ingepakt dat is dus heel leuk geven! Alle keren dat wij jullie bezocht hebben is de service van een hoog niveau. Wij wensen jullie een succesvol 2023!

Ton Mens

Goede winkel, altijd tijd genoeg voor persoonlijk advies ook als je als klant een probleem hebt dat opgelost moet worden en altijd tijd voor een praatje.

Tine

Op maandag gebeld. Meteen contact en persoonlijk geholpen. Een dag later realiseerde ik mij pas dat de winkel toen niet eens opeens geopend was. Meteen de beschikbare wasmachine kunnen bestellen.... Op maandag gebeld. Meteen contact en persoonlijk geholpen. Een dag later realiseerde ik mij pas dat de winkel toen niet eens opeens geopend was. Meteen de beschikbare wasmachine kunnen bestellen. Met een noodzakelijke aanpassing. Binnen 3 dagen stond de wasmachine (2 hoog). Wat verademing; 7 weken met BCC bezig geweest en toen had ik nog geen draaiende wasmachine. Maar wat een service van Electro World Bunschoten. Buitengewoon.

Gerard Barsingerhorn

Maandag gebeld. Bandje dat winkel maandag en dinsdag gesloten is. Binnen 5 minuten teruggebeld. Donderdag nieuwe vaatwasser geïnstalleerd. Top.

Theo & Ruth Schumacher

Zeer goede services, klantvriendelijk en kundig. Denken in oplossingen.

Dilia

Hele prettige service en meedenken. Deskundig.

A. Meijer

Goede service en klantvriendelijk.