Shirley

Geen apparaat besteld maar gebeld voor reparatie van mijn vaatwasser. Vandaar geen idee over assortiment of persoonlijk advies. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Werkt snel en effectief.

Bedankt

Leendert Lans

Goed en duidelijk advies en een veel kortere levertijd dan aan vankelijk gedacht.

Bedankt

L.J.Kuyvenhoven

Dit zijn vakmensen

Dank je wel

Rinus den Heijer

Prima advies en service, goed en uitermate vriendelijk personeel

Goed om te horen

Henk van der Wilk

Na wat mis communicatie toch nog goed gekomen.
Fijne medewerkers

Reactie Electro World Bell Service:

Fijn dat het toch nog goed gekomen is

Ad

Top geregeld

Dank je wel

Marijke Arkesteijn

Fijne mensen

Dank je wel.

Kelderman

Na commentaar dat we geen aanbiedingsprijs voor onze apparatuur betaalden. Heb ik nu eerst even bij andere naar een koelkast gekeken. De oude was inmiddels 30 jaar oud maar de grootste... Na commentaar dat we geen aanbiedingsprijs voor onze apparatuur betaalden. Heb ik nu eerst even bij andere naar een koelkast gekeken. De oude was inmiddels 30 jaar oud maar de grootste stroomverbruiker. De nieuwe moest zuinig zijn. Geen prijsknaller natuurlijk want dan had ik gewoon het verbruik van de oude voor lief kunnen nemen. De prijs was bij allen precies gelijk. Geen reden om bij een prijsvechter te kopen. De service van Bellservice was weer prima. Oude spul afgevoerd en verpakkingsmateriaal opgeruimd. Bedankt en tot de volgende keer

Dank jullie wel

Anneke Keijzer

Super goede service. Kookplaat kapot, gelijk 2pits kookplaat mee gekregen.

Reactie Electro World Bell Service:

Tuurlijk, dat is ook onze service

J. van Geest

We hebben fijne ervaring met deze zaak. Goed en duidelijk uitgelegd waar we voor kwamen.

Goed om te horen