Anna

Super fijn geholpen: goed op de hoogte gehouden tijdens bestelproces, fantastisch bereikbaar voor vragen (verfrissend!) en keurige installatie.

E.J.

Meedenken plaatsingsprobleem op te lossen voor een Oled tv.

l. Kool

Adequaat gereageerd op de vraag

Treur

Fijne winkel waar personeel veel kennis van de producten heeft.
Vriendelijk geholpen en snelle levering

Geeft goed advies en denkt mat je mee

X

Prettig en vlot geholpen

Peter van Haaften

Word altijd snel en vriendelijk en deskundig geholpen, ook bij reparatie`s.
Word duidelijk en uitgebreid geïnformeerd ook bij een evt navraag.

Geven goede adviezen

A Ligtrink

Slechte communicatie onderling ze zeggen allemaal iets anders en geen eerlijk antwoord

Reactie Electro World Barneveld:

Behoorlijk verbaasd lazen we uw review en hoe ontevreden u bent. Het is absoluut heel vervelend dat uw wasmachine al binnen 1,5 jaar kapot ging. En ook nog zo dat hij niet meer hersteld kon worden.... Behoorlijk verbaasd lazen we uw review en hoe ontevreden u bent. Het is absoluut heel vervelend dat uw wasmachine al binnen 1,5 jaar kapot ging. En ook nog zo dat hij niet meer hersteld kon worden. Na het melden van de storing waren we binnen een uur bij u en hebben de wasmachine meegenomen. En binnen 24 uur na het melden van de storting hebben we een nieuwe wasmachine geleverd en de was die in de defecte machine zat voor u gewassen. Fijn dat we elkaar even hebben gesproken over hoe u dit alles heeft ervaren. De periode Kerst en Oud en Nieuw is voor ons de drukste tijd van het jaar. Onze prioriteit was zorgen dat u weer kon wassen en dat hebben we geprobeerd zo snel mogelijk te regelen. Daarbij was de tijd die we daarvoor hebben uitgetrokken qua uitleg en communicatie niet zoals u dat van ons mag verwachten. Zoals met u besproken bieden we daar onze excuses voor aan. We hopen dat u met deze nieuwe wasmachine lang en met veel plezier kunt wassen.

Prima service, zeer betrouwbaar.