G.van't land

Een geweldige zaak met goede service

Bram

Slechte ervaring gehad met het vervangen van de accu van mijn iPhone. Ik was niet tevreden omdat er meldingen kwamen. Dat was vooraf ook wel gezegd. Na gebruik werd de accu erg heet. Ik wilde mijn... Slechte ervaring gehad met het vervangen van de accu van mijn iPhone. Ik was niet tevreden omdat er meldingen kwamen. Dat was vooraf ook wel gezegd. Na gebruik werd de accu erg heet. Ik wilde mijn oude accu weer terug, dan kon ook wel maar moest wel weer ff 70 euro dokken. Je hebt toch recht op teruggave van je betaling ???

Reactie Electro World Barneveld:

Erg jammer dat u ontevreden bent. Zoals u zelf aangeeft hebben we voor de reparatie besproken dat er een melding zou komen over de nieuwe accu, Dat was geen probleem voor u. Het is uw goed recht om... Erg jammer dat u ontevreden bent. Zoals u zelf aangeeft hebben we voor de reparatie besproken dat er een melding zou komen over de nieuwe accu, Dat was geen probleem voor u. Het is uw goed recht om daarop terug te komen natuurlijk.
Echter de repartie bestaat voor het grootste deel uit arbeid. Om de reparatie ongedaan te maken moeten we de zelfde handeling opnieuw uitvoeren. Dat betekend voor ons 2 keer arbeidskosten. We hadden daarom afgesproken dat u geen geld terug zou krijgen, maar er is ook niets berekend voor het extra werk. In de winkel dacht ik dat we daar beide mee akkoord gingen. Vandaar mijn reactie: jammer dat u ontevreden bent.

Zeer vriendelijk, correct, eerlijk en deskundig

Prima personeel en service

Bouman

Super winkel met vriendelijk personeel en goede service!

Big Willem

Uitstekende winkel, ruim assortiment en deskundig en prettig personeel

Gerard van

Lekker dichtbij,goede deskundige medewerkers, goed advies.

Familie Post

Een plaatselijke onderneming die mee denkt en klaar staat voor zijn klanten