Prettige zaak die gemaakte afspraken nakomt.

Koosje Meiborg

Denkt met de klant mee en kijkt ook mee op gevonden producten op internet

Koosje Meiborg

Goede informatie, denkt met de klant mee. Kan ook leveren wat op internet aangeboden wordt. Dus wat niet in de winkel staat

Excluder

Optimaal inspringen op het probleem van de klant.
Optimaal inspringen op het probleem van de klant.
Onze Jura koffiemachine was (iets te vroeg) onherstelbaar gemeld door de reparatiedienst van Jura. We kregen een compensatieregeling en konden deze inwisselen via deze dealer. Helaas was het nieuwe apparaat lang onderweg. Ons werd een vervanger aangeboden om te lenen om onze Duitse “corsogasten” niet zonder het zwarte goud te laten zitten. Dit betekende wel dat het winkelpersoneel zonder hun eigen koffietap moesten doen. Gelukkig kwam de nieuw Jura precies op tijd zodat de werknemers en klanten het niet zonder de lekkere koffie hoefden te doen. Typisch voorbeeld van het hoge servicegehalte van Balsters Eelde en zijn personeel.

Bernhard J. Hoenders

Meedenken goede service, hulde

Joop

Prima service, uitleg en aflevering.

Willy

Heelklant vriendelijk Heelgoed uitgelegd Dat was dus bij balsters in Eelde Andere zaken kan ik niet over oordelen

Er werd snel gereageerd op de reparatie aanvraag. De monteur was ontzettend kundig en aardig.

J.W.Kuiper

Vriendelijke mensen,goed advies en service.