L de Jong

Al jaren klant bij Elektro World Assen.
Betrouwbaar, goed advies, product informatie wordt correct doorgenomen.
Zorgvuldige installatie en reparatie service is zeer goed.

Groenwold j.o.

De vaatwasser is gerepareerd, lekt niet meer. Super snelle reactie. Men belde mij 1/2 uur na reparatie aanvraag al.

H Bouman

Zo als altijd afgelopen 15jaar ,super service en advies!
Ik denk niet de grootste maar wel super service.

Anke van Callandt

Ik kreeg een duidelijk advies over de aanschaf van een vaatwasser en deze werd geïnstalleerd met een uitleg over het gebruik. Ik heb nooit geweten dat er geen vaatwasser zout gebruikt hoeft te... Ik kreeg een duidelijk advies over de aanschaf van een vaatwasser en deze werd geïnstalleerd met een uitleg over het gebruik. Ik heb nooit geweten dat er geen vaatwasser zout gebruikt hoeft te worden als dreft all in one vaatwastabletten gebruikt worden. Toppie

Bert Smit

Na 12 jaar intensief gebruik wasmachine kapot, dezelfde dag nog een nieuwe geïnstalleerd door vriendelijk personeel.

Albert Tjarks

Goed. Betrouwbaar. Al meer dan 30 jaar klant, dat zegt genoeg.

Fenny van IJsselmuiden

Snelle levering, goede bezorging en plaatsing van mijn nieuwe wasdroger.

Electroworld Balsters. Assen

Overzichtelijke winkel niet een groot assortiment. Wel vriendelijke hulp gehad. Snelle service en een goede installatie van de koelkast. Wij zijn tevreden met dit bedrijf.

Yvonne

Mijn Miele wasmachine gaf na 12.000 uur draaien voor het eerst aan dat er een monteur moest komen kijken vanwege een storing. De zeer ervaren monteur gaf aan dat de reparatie duur zou worden en dat... Mijn Miele wasmachine gaf na 12.000 uur draaien voor het eerst aan dat er een monteur moest komen kijken vanwege een storing. De zeer ervaren monteur gaf aan dat de reparatie duur zou worden en dat gezien het aantal uren de reparatie wellicht niet de beste optie zou zijn. Ik heb dan ook gekozen voor een nieuwe Miele wasmachine die twee dagen later kon worden aangesloten! Ben erg blij met de snelle service en het goede advies! De nieuwe Miele is fantastisch!

Jan Lubberts

Goede kennis van de apparatuur. Weten ook wat er kan haperen aan artikelen. Vlot personeel.