Maljaars

Bij AVA denken de medewerkers met je mee als klant. Betrouwbaar, snelle levering en prima service. Deskundige monteurs en voor ons alleen maar goede redenen om hier onze apparaten aan te schaffen.

Jan van de Kreeke

Klantvriendelijk en deskundig

Carla Doorn

Deskundig en vriendelijk personeel. Snelle levering.

Angelique Smulders

Fijn en deskundig advies

verhallen

Goed geïnformeerd en goed geholpen. Dat ik gewezen werd op de btw-korting ervaar ik echt als dienstverlening en draagt eraan bij dat ik zeker terug blijf komen.
Begrijpelijk, maar ook jammer,...
Begrijpelijk, maar ook jammer, dat ik niet de kosten voor de check van de vaatwasser vooraf, terugkrijg. Ik denk dat op basis van mijn informatie ook al aangegeven had kunnen worden dat vanwege de levensduur van mijn oude machine, reparatie waarschijnlijk niet handig zou zijn. Dan had ik dit mee kunnen nemen in mijn besluit jullie te laten komen. Niet heel erg, maar wel een tipje voor een volgende keer.

peter vader

Goede uitleg, vriendelijk, deskundig, goede prijs

Peter Sturm

Deskundig personeel, ook de persoon die het spul kwam afleveren/installeren.

Cyntha

Heel vriendelijk geholpen, er wordt meegedacht in mogelijkheden. Super goede service!

Carla

Snel en deskundig geholpen

Ad dL

Onze oude wasmachine werd deskundig gerepareerd door vriendelijke monteur, die snel beschikbaar was en prima adviseerde. Wasmachine draait weer als vanouds!