Ramon Beckers

Jammer dat ik de rekening die ik per post heb gevraagd na 5 werkdagen nog niet heb gekregen

Appcontact

Reactie Deurbeslagdirect.nl:

Facturen worden altijd direct na het bestellen als PDF gemaild. Op uw verzoek hebben we hem ook via whatsapp aan u gestuurd en daarna ook nog uitgeprint via de post, op dezelfde dag als u het ons... Facturen worden altijd direct na het bestellen als PDF gemaild. Op uw verzoek hebben we hem ook via whatsapp aan u gestuurd en daarna ook nog uitgeprint via de post, op dezelfde dag als u het ons verzocht is het op de post gegaan. Helaas hebben wij geen invloed op de postbezorging.

J.L.

Fijn bedrijf met goede info en dienstverlening

service verlenend.

Albert

Prima voor elkaar

Uw ervaring met Deurbeslagdirect.nl:

Netjes en goed verpakt. Stevige kwaliteit

Christel De Schepper

Overzichtelijke site met heel veel keuze.

Snelle en correcte levering

Super snel geleverd.

HC de Jong

Goed spul

Bert Peeters

Prettige samenwerking en snelle levering

Mooi product

Tijn Dröge

KWaliteit

paul de Kok

De bestelde spullen zijn snel verzonden en na problemen met de verzending, DHL vond niemand thuis bij hun eigen servicepunt waarna de bestelling werd teruggezonden, werd niet gewacht op de... De bestelde spullen zijn snel verzonden en na problemen met de verzending, DHL vond niemand thuis bij hun eigen servicepunt waarna de bestelling werd teruggezonden, werd niet gewacht op de retourzending maar werd de bestelling direct opnieuw verzonden. nu met post.nl

Uw ervaring met Deurbeslagdirect.nl:

snel reageren en goede klantenservice