Kea Rijks

Heel goed voor vragen krijg je uitleg zowel schriftelijk of per telefoon. De bezorging is uitzonderlijk snel petje af voor dit bedrijf ik bestel hier vaker en blijf dit zeker doen af en toe zijn er... Heel goed voor vragen krijg je uitleg zowel schriftelijk of per telefoon. De bezorging is uitzonderlijk snel petje af voor dit bedrijf ik bestel hier vaker en blijf dit zeker doen af en toe zijn er erg leuke aanbiedingen zoals een prachtige hamam handdoek heerlijk.

Tanja van Dijk

Snel en betrouwbaar

Altijd goed. Leveren snel, de dag na bestelling. Ik vind het fijn dat er extra samples worden meegestuurd. Handig als je een keer een nachtje ergens anders slaapt. Heb je al je producten in mini... Altijd goed. Leveren snel, de dag na bestelling. Ik vind het fijn dat er extra samples worden meegestuurd. Handig als je een keer een nachtje ergens anders slaapt. Heb je al je producten in mini verpakkingen. Heb je vragen of opmerkingen, reageren ze gelijk en word je goed geholpen. Fijn bedrijf waar ik al jaren bestel!

Karin Heemskerk

Super snelle levering en scherp geprijsd! Leuk dat je er altijd monsters bij kan kiezen

a.w.vellekoop

Prima! snelle levering en alles oke.

April

Goede informatieve website en gemakkelijk bestelproces. Snelle levering.

Patricia Pen

Duidelijke website, goede producten en snelle en correcte levering

Nel Ouwehand

Fijne webshop