Willems kimberly

Snelle customer service reactie en vriendelijk. Goeie levering ook en alles deftig verpakt.

Veel keuze

Duidelijk filteren mogelijk maken om pakketjes van 9g te kunnen selecteren. Nu moet je scrollen tussen 9g/stuk

Herman Pinkster

Goede en snelle levering

Steeds meer variatie

jessica

veel keuze

bestellen van losse smaken is omslachtig

marian rijsdijk

Keurig

vele smaken

opberg doosjes erbij doen

Dave kastermans

Ondanks mijn kritiek top product.

Veel varaitie

Bijna 4 euro verzendkosten is extreem duur vooral als je een proefpakket besteld voor nog geen euro. En de trac and tracé word al helemaal niet ontvangen. Dit gaat echt klanten kosten. jammer voor... Bijna 4 euro verzendkosten is extreem duur vooral als je een proefpakket besteld voor nog geen euro. En de trac and tracé word al helemaal niet ontvangen. Dit gaat echt klanten kosten. jammer voor dit mooie product.

Sietze

Enkel geweldig. Niks op aan te merken.

Super smaken, beter dan siroop.

Niks

Caroline

Onveranderd lekkere limo, verminderde service

Lekker

Heel jammer dat je niet meer je eigen smaken kan kiezen bij de pakketten maar vast zit aan de smaken gekozen door bolero. Daardoor mijn eigen pakket samengesteld en elke smaak, één voor één moeten... Heel jammer dat je niet meer je eigen smaken kan kiezen bij de pakketten maar vast zit aan de smaken gekozen door bolero. Daardoor mijn eigen pakket samengesteld en elke smaak, één voor één moeten aanklikken.

Jill carnegie

Heel slecht

Totaal geen reactie op mail of instagram

Reageren op welke manier dan ook

Brenda

Uitgebreid aanbod

Bas

Onduidelijkheid over de levertijd, ik had de zending binnen enkele dagen verwacht, maar helaas ik dacht eerst ik ben opgelicht.

Sneller leveren of (vooraf) duidelijkheid. En niet achteraf met smoesjes komen over de drukte.