Ciska de Graaf

Top en heel snel geleverd

Heel veel smaken

Niks

Margaret

Helemaal prima

Veel smaken, en handig dat je per zakje kan bestellen zodat je veel verschillende smaken kan proberen.

Misschien een vriendenkortings code als je andere mensen enthousiast hebt gemaakt om ook te bestellen (ik deel vaak uit om mensen te laten proeven)

Wim Baute

Ben 100% fan van bolero als product, maar de problemen met betaling online is supervervelend. Reeds verschillende mails gestuurd, zonder resultaat. Laatste mail hierover was met frustratie, hier... Ben 100% fan van bolero als product, maar de problemen met betaling online is supervervelend. Reeds verschillende mails gestuurd, zonder resultaat. Laatste mail hierover was met frustratie, hier zelfs geen antwoord op gehad.

Topproduct, aanrader.

Verbeter aub jullie betaalsysteem zodat ik makkelijk en snel online kan betalen. Ik koop zowat alles online, en heb enkel met jullie webshop betaalproblemen. Zeer vervelend.

Kelly

Lekkere siropen niet duur

Veel keuze

Comunicatie moet veel beter geen reacties op facebook of permail

Marion

Snelle en nette levering

Uitgebreide informatie

Mogelijk heb ik zelf niet goed gelezen. Maar ik meende dat er alleen gebruik gemaakt werd van stevia zoetstof. Echter op de zakjes die ik ontvangen heb staan meerdere zoetstoffen genoemd, waaronder... Mogelijk heb ik zelf niet goed gelezen. Maar ik meende dat er alleen gebruik gemaakt werd van stevia zoetstof. Echter op de zakjes die ik ontvangen heb staan meerdere zoetstoffen genoemd, waaronder aspartaam. En laat ik daar nu helemaal niet tegen kunnen.

Gorissen

Super

Foute levering ontvangen maar meteen een perfecte oplossing .

S.hensen

Erg tevreden, en snelle levering

Ben zeer tevreden

Loes van Tol

Heel veel verschillende smaken en super snelle service

Anna

Product will be perfect if will be used different sweenter, as used stevia is really specific

taste is relly good

stevia