Kim Litjens

Heel goed, doet wat ze beloven. Mooie overzichtelijke site

Ga zo door

Martien Chrzan

Snel en correcte levering. Leuke acties.

Sterke punten of verbeterpunten, we horen het graag!

Ik vond het wel jammer dat 2 armbanden die ik besteld had erg groot vielen in vergelijking met de traditionele biba armbanden. Ze waren ook minder elastisch. Stond niet aangegeven. Eigenlijk zijn ze... Ik vond het wel jammer dat 2 armbanden die ik besteld had erg groot vielen in vergelijking met de traditionele biba armbanden. Ze waren ook minder elastisch. Stond niet aangegeven. Eigenlijk zijn ze te groot maar retourneren is dan een relatief grote kost vergeleken met de waarde...
Voor mij is de winkel te ver maar ik ben zeker dat er met al die armbandjes nog vele leuke combinaties gemaakt kunnen worden. Zou wzl fijn zijn als dat online kon.

Mook

Sterke punten of verbeterpunten, we horen het graag!

Als verkooppunt werd een winkel in Amerongen aangegeven. Die winkel bestaat niet meer. Zou fijn zijn als de informatie aangepast wordt.

Reactie Bibastore.nl:

Wij hebben maar één winkel en deze zit in Sleeuwijk :) In Amerongen hebben wij nooit een winkel gehad

D Hamers

Snel geleverd. Handig de sieradenzakjes die je erbij krijgt. En een leuke kaart bij je bestelling

Alles goed

Anouk

Sterke punten of verbeterpunten, we horen het graag!

Meer zoekfuncties, kleur, materiaal, soort sluiting

Liesbet De Clercq

Ik was erg tevreden met mijn bestelling! Leuk ook dat er een persoonlijk kaartje bijzat om me te bedanken voor mijn aankoop en me er veel plezier mee te wensen. Alles was ook mooi verpakt zodat er... Ik was erg tevreden met mijn bestelling! Leuk ook dat er een persoonlijk kaartje bijzat om me te bedanken voor mijn aankoop en me er veel plezier mee te wensen. Alles was ook mooi verpakt zodat er geen schade kon zijn aan de oorbellen

Alles was top!

Gast

Super service en super snelle levering!!
Aanrader!

Geen verbeterpunten…

Marie-Claire Geomini

Duidelijke webshop. Snelle levering. Goede kwaliteit oorbellen.

Is gewoon prima!

Chantal Beelen

Top

niets negatief

Simona Solazzo

Fantastisch en perfect!

Sterke punten of verbeterpunten, we horen het graag!

Beter dan dit wordt het niet!