Lieve De Pauw

Supergoed

Tip top in orde

Lucia Snoek

Snelle levering en keuze genoeg aan sieraden

Nee

Mirjam Meijnders Bary

Bijzonder vriendelijke klantenservice! Altijd zeer vriendelijk geholpen. Bestel proces gaat vlot, snelle levering en ruilen gaat snel en zonder problemen! Speciale pluim voor Marcel. 👍De collectie... Bijzonder vriendelijke klantenservice! Altijd zeer vriendelijk geholpen. Bestel proces gaat vlot, snelle levering en ruilen gaat snel en zonder problemen! Speciale pluim voor Marcel. 👍De collectie is zeer uitgebreid en echt mooi, waar voor je geld. Ik ben al jaren fan van Biba.

Zie bovenstaande!

Ine De Cocq van Delwijnen

Bibastore is.prima, alles netjes verpakt, super.

Sterke punten of verbeterpunten, we horen het graag!

Netjes verpakt, goed verzorgd.

Patricia Sierens

Super goed. Super snel

Sterke punten of verbeterpunten, we horen het graag!

Perfecte snelle persoonlijke service! Een plezier om bij jullie te bestellen.

greet adams

Zeer snelle levering!

Alles prima

Annemiek van Doorn

Nadat we op vakantiepark Landal Landgoed 't Loo in Oldebroek kennis hadden gemaakt met een prachtige collectie Biba-armbanden (en er 4 hebben gekocht) was ik nieuwsgierig of er een site van Biba zou... Nadat we op vakantiepark Landal Landgoed 't Loo in Oldebroek kennis hadden gemaakt met een prachtige collectie Biba-armbanden (en er 4 hebben gekocht) was ik nieuwsgierig of er een site van Biba zou bestaan. En jawel hoor, wat een leuke site met nog meer prachtige, betaalbare armbanden en wederom heb ik armbanden gekocht, dit keer 2!

Sterke punten of verbeterpunten, we horen het graag!

Omdat ik iets aangaande de lengte tan een armband niet helemaal begreep (er bleek een foutje op de site te staan) heb ik even een telefoontje gepleegd. Ik werd zo leuk geholpen, alles werd goed... Omdat ik iets aangaande de lengte tan een armband niet helemaal begreep (er bleek een foutje op de site te staan) heb ik even een telefoontje gepleegd. Ik werd zo leuk geholpen, alles werd goed uitgelegd en heel snel daarna had ik de gewenste armbanden in huis. En wat leuk dat er een persoonlijk schrijven bij was van degene die me geholpen heeft. Ga zo door!

Diana Tabbers

Snel, betrouwbaar en de produkten waarna ik op zoek was bij Biba Store gevonden en gekocht. Alles was mooi verpakt en er zat een lief berichtje bij. Zal zeker vaker bij Biba Store bestellen.

Sterke punten of verbeterpunten, we horen het graag!

Ervaring zegt al genoeg, zo doorgaan zou ik zeggen.

mabel

Makkelijk besteld en snel geleverd

Geen minpunten

Silvie Vissers - Manders