Nelly

Reserveringssysteem kan beter

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

lastig dat je telkens een reservering moet aanvragen, en niet weet of hij geaccepteerd wordt, zo ben je soms wel lang bezig als je in een bepaalde omgeving iets wilt reserveren. Het is me tot nu toe... lastig dat je telkens een reservering moet aanvragen, en niet weet of hij geaccepteerd wordt, zo ben je soms wel lang bezig als je in een bepaalde omgeving iets wilt reserveren. Het is me tot nu toe 3x gebeurd dat er geen plek meer was, zelfs niet in september.

Beste Nelly,
Beste Nelly,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u meerdere keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken.
Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

Robert

Geen beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ondanks dat de site een beschikbaarheid aan gaf, bleek dit uiteindelijk niet het geval te zijn

Beste Robert,
Beste Robert,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!

X

Zoektocht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Slecht, diverse locaties waren beschikbaar volgens de site, maar bleken bezet volgens de eigenaar

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.

Cubacasa

Teleurstelling

B&b viel tegen

Beste Andrea,
Beste Andrea,
Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer om te horen dat uw overnachting tegen viel. De dag na vertrek ontvangt u van ons een e-mail met daarin een link om een review te schrijven, hier kunt u eventuele verbeterpunten achter laten. Mocht u deze e-mail niet ontvangen hebben kunt u altijd even contact op nemen via het contactformulier op onze website.
Alvast dank.

Martin

Kan pas waarderen als booking is gelukt.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik had gehoopt dat booking zou lukken.

Beste Martin,
Beste Martin,
Hartelijk dank voor uw feedback. Kunt u ons misschien iets meer uitleg geven over wat er precies niet lukt? We kijken graag even met u mee. Via het contactformulier op onze website kunt u contact met ons opnemen.
Alvast hartelijk dank.

Nvt

Slecht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Slecht er is geen reserveringsoverzicht. Moet mail sturen na een half uur krijg je reactie geen plaats

Beste Bart,
Beste Bart,
Alvast hartelijk dank!

Hans

Poging tot reservering

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

In de voorwaarden opnemen dat reservering voor 1 nacht niet mogelijk is.

Beste Hans,
Beste Hans,
Hartelijk dank voor uw feedback. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn restricties niet goed ingesteld. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de desbetreffende B&B-eigenaar om dit aan hem uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring heeft gehad?
Alvast hartelijk dank.

sjany Versteeg

Een hele fijne site om een leuke b&b te vinden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

we hebben al heel wat keren een leuke b&b gevonden op deze site, super!

Johan Verhulst

Een pareltje in het midden van groene natuur en rust dat je even terug in de tijd neemt.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Super aangenaam ontvangst, waanzinnig lieve mensen, alles was voorzien en tip top in orde en het ontbijt was gewoon perfect !

Jo

Prima, wel even wennen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijk, alleen jammer dat sommige B &B 's géén ontbijt serveren 😔 hoezo bed en breakfast?