Ben superblij met onze mooie nieuwe vlag.

Het blijft lastig dat je niet zelf makkelijk een ontwerp kunt maken. Daarvoor heb ik een professional in moeten huren. Daarom was het wel prettig dat de prijs van de vlag laag was. Al met al waren... Het blijft lastig dat je niet zelf makkelijk een ontwerp kunt maken. Daarvoor heb ik een professional in moeten huren. Daarom was het wel prettig dat de prijs van de vlag laag was. Al met al waren de totale kosten OK.

You Sure

Dit is de eerste keer dat wij een bestelling hebben geplaatst. Hierover zijn wij 2x telefonisch benaderd in het kader van klantbegeleiding. Dit laatste is als zeer positief ervaren.

De telefonische after sales komt zeer professioneel over.

Na een vervelende ervaring met een concurrent van jullie kan ik alleen maar mijn complimenten uiten aan Beachvlaggenwebshop! Ten eerste kreeg ik bij het 1e telefonische contact duidelijk uitleg over... Na een vervelende ervaring met een concurrent van jullie kan ik alleen maar mijn complimenten uiten aan Beachvlaggenwebshop! Ten eerste kreeg ik bij het 1e telefonische contact duidelijk uitleg over de aan te leveren bestanden, na het invoeren van de bestelling werd ik teruggebeld om te checken of de vlaggen die ik had besteld voor buiten bedoeld waren (ik had binnenvlaggen besteld), de bestanden werden meteen na versturen gecheckt zodat ik een aanpassing kon doen en bovendien zijn ze vandaag al bezorgd, een week eerder dan op de planning stond!

inleiding!

Onder het kopje 'CATEGORIEËN' zou een indeling voor binnen- en buiten vlaggen kunnen staan, zodat het in één oogopslag duidelijk is.

Shakalaka!

Erg last-minute bestelling en perfect én op tijd afgehandeld!