Ja

Snel geleverd

Maurice

Goede ervaring. Overzichtelijke website. Snelle levering.

Proces van inpakken tot levering helemaal te volgen

Smits

Prima bedrijf

Correct en op tijd afleveren

Freddy van Esch

Snelle levering en nette afhandeling fout geleverd product

snelle nalevering van een verkeerd geleverd product

Een breed gama aan producten met duidelijke uitleg (op de website). Bij bestelling volgt een vlugge feedback (bevestiging bestelling, leveringsmodaliteiten en via de website kan de levering gevolgd... Een breed gama aan producten met duidelijke uitleg (op de website). Bij bestelling volgt een vlugge feedback (bevestiging bestelling, leveringsmodaliteiten en via de website kan de levering gevolgd worden.

Duidelijke website en een breed gamma.

Ec123

Makkelijk onderdelen campingaz bestellen

Op voorraad en keurig op tijd bezorgd

Voorwerp vlug gevonden : duidelijk omschreven

L. Pol

Ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling.

De betaling moest ik afbreken en de bestelling opnieuw plaatsen. Na het weekend contact opgenomen met de administratieve afdeling om de eerste bestelling te annuleren welke direct werd uitgevoerd.

Willem Witteveen

Prima. Goede prijs- en kwaliteit verhouding en je krijgt wat je besteld. De volgende dag al. Ik had niet verwacht, dat de onderdelen van een ongeveer 13 jaar oude bbq nog beschikbaar waren. Zou een... Prima. Goede prijs- en kwaliteit verhouding en je krijgt wat je besteld. De volgende dag al. Ik had niet verwacht, dat de onderdelen van een ongeveer 13 jaar oude bbq nog beschikbaar waren. Zou een nieuwe kopen, maar nu is de oude bbq weer als nieuw.

Zie boven.

Dit ql eerder ingevuld