Ruud Baartmans / TNO

Supersnelle levering van uitstekende award

Talpa Social

Snelle service, duidelijke communicatie en goed eindresultaat

Good service and quick action. I communicated in English and it was absolutely no problem at all. Very positive!

RadTech Europe

Ik heb hier een aantal awards besteld. Ik kreeg vrij snel reactie en hulp met mijn vragen. Er was wat onduidelijkheid over de levertijd die pas ingaat na het goedkeuren van de drukproef, maar de... Ik heb hier een aantal awards besteld. Ik kreeg vrij snel reactie en hulp met mijn vragen. Er was wat onduidelijkheid over de levertijd die pas ingaat na het goedkeuren van de drukproef, maar de awards zijn alsnog op tijd afgeleverd en zien er prachtig uit!

Strandpaviljoen Thalassa

Goede en snelle service!

Matthijs

Zeer snelle service, goed meegedacht, mooi product!

FNLI

Custom Company / Awardstore is een creatief en meedenkend bedrijf. Ze hebben een prima inlevingsvermogen en bovendien hele leuke ideeën!

Productaanvraag gedaan met betrekking tot een sokkel voor een award. Betrof een afwijkende minimale bestelhoeveelheid. Binnen een dag terugkoppeling en men was bereid zich hierin flexibel te tonen.... Productaanvraag gedaan met betrekking tot een sokkel voor een award. Betrof een afwijkende minimale bestelhoeveelheid. Binnen een dag terugkoppeling en men was bereid zich hierin flexibel te tonen. Product vervolgens netjes binnen 2 dagen afgeleverd. Snelle en goede service.

susan

Glazen awards besteld, met eigen ontwerp.
De snelle reactie per mail op vragen over aanleveringsspecs e.d. vond ik erg prettig.
Alles werd mooi afgewerkt geleverd, in nette 'veilige'...
Glazen awards besteld, met eigen ontwerp.
Alles werd mooi afgewerkt geleverd, in nette 'veilige' doosjes.