Online afspraak was op heel korte termijn mogelijk. Ook herstel kon snel gebeuren. Prima en snel uitgevoerd, geheel volgens afspraak. En een later ontdekt extra krasje werd gratis weg gepolijst. En... Online afspraak was op heel korte termijn mogelijk. Ook herstel kon snel gebeuren. Prima en snel uitgevoerd, geheel volgens afspraak. En een later ontdekt extra krasje werd gratis weg gepolijst. En auto keurig gewassen klaar gezet. Kortom, heel tevreden.

Goede service en zeer klant vriendelijk na de mensen toe

Dienstverlening heb ik als zeer positief ervaren. Het contact en overleg was zeer aangenaam. Er is uitermate goed bemiddeld tussen mij en de verzekering.

Een schade rijden is natuurlijk erg vervelend. Maar door de vriendelijke service wordt de ervaring minder vervelend.
De zorgvuldigheid waarmee in deze Corona tijd de leenauto is afgeleverd was...
De zorgvuldigheid waarmee in deze Corona tijd de leenauto is afgeleverd was al prettig. Vervolgens is er fijn meegedacht bij het oplossen van een slijtage onderdeel wat vervolgens door ASN is vervangen.
Tenslotte was de persoonlijke benadering bij het afhalen van de auto als slagroom op de taart.
Een zeer welkome ervaring.

Heel positieve ervaring bij Pouw. Auto zag er piekfijn uit toen ik hem haalde

Goede service. Schade is prima gerepareerd.

Perfecte service alles volgens afspraak en een fantastisch resultaat!

Een degelijk bedrijf, met nette mensen werkzaam. er wordt goed en helder gecommuniceerd en men komt afspraken na.

Vlotte en vriendelijke behandeling, vakkundige opname en herstel. Afspraken worden goed nagekomen

Erg positief snel en goed behanderld