Van begin tot eind alles prima voor elkaar, ga zo door!

Verzekeringschade is vakbekwaam hersteld. Communicatie was niet duidelijk overige krasjes niet direct hersteld, geen voorstel voor herstel gekregen, auto was niet klaar op afgesproken dag stond al... Verzekeringschade is vakbekwaam hersteld. Communicatie was niet duidelijk overige krasjes niet direct hersteld, geen voorstel voor herstel gekregen, auto was niet klaar op afgesproken dag stond al wel in de spuitcabine. Op de ophaaldag was deze om 16:45 klaar. Zou medio van de middag klaar staan. Nu helaas te laat om kinderen op te halen om 17 uur in Ruinerwold. Ongenoegen hierover geuit.
Vandaag heel netjes geholpen waas van imperiaal gehaald en krasjes zijn gepolijst. Bos bloemen toe.
Het gaat erom dat je zaken goed oplost en afsluit en dat is gebeurd!! Dank hiervoor!!

Mijn ervaring is zeer goed. De auto op maandag laten zien om de schade te bepalen.
Dinsdagochtend de auto gebracht en een leen auto meegekregen.
Vrijdagmiddag mijn auto weer opgehaald....
Dinsdagochtend de auto gebracht en een leen auto meegekregen.
Vrijdagmiddag mijn auto weer opgehaald. Bovenverwachting snel geregeld.

Zeer behulpzaam en snell afwerken

Top bedrijf! Vannaf de 1e keer bellen, de auto brengen, uitleg krijgen, leen auto krijgen, tot de auto weer ophalen. Auto van binnen en buiten schoongemaakt en gepoetst. Aardige mensen die de tijd... Top bedrijf! Vannaf de 1e keer bellen, de auto brengen, uitleg krijgen, leen auto krijgen, tot de auto weer ophalen. Auto van binnen en buiten schoongemaakt en gepoetst. Aardige mensen die de tijd voor je nemen en klantvriendelijkheid duidelijk op nummer 1 staat.

De taxatie van de schade gaf ons de doorslag om met Hawe in zee te gaan.
De taxatie van de schade gaf ons de doorslag om met Hawe in zee te gaan.
Er was aangegeven dat men twee dagen nodig had, om de reparatie uit te voeren. Helaas werd het drie dagen, maar we kregen een duidelijke toelichting waarom men een extra dag nodig had.

Prima service! Altijd een leenauto beschikbaar.
Ontvangst is prima, afwerking van de schade is goed geregeld.Er wordt goed werk geleverd voor een goede prijs.

Vriendelijk en vakkundig personeel met kennis van zaken.
Leveren goed werk!