Tevreden over de reparatie en schade herstel
communicatie omtrent ophalen voertuig zou kunnen verbeteren (niet gebeld)
terugbrengen voertuig netjes, maar niet samen nagelopen
dus...
Tevreden over de reparatie en schade herstel
communicatie omtrent ophalen voertuig zou kunnen verbeteren (niet gebeld)
terugbrengen voertuig netjes, maar niet samen nagelopen
dus bij vertrek, nog kleine beschadiging gezien, welke gemist is bij herstel

Prima bedrijf, duidelijke communicatie en goed werk afgeleverd.

De communicatie was snel en prettig. Duidelijk afspraken gemaakt vooraf, die door omstandigheden op het laatste moment niet op die wijze nagekomen konden worden. Na vlot overleg snel een passende... De communicatie was snel en prettig. Duidelijk afspraken gemaakt vooraf, die door omstandigheden op het laatste moment niet op die wijze nagekomen konden worden. Na vlot overleg snel een passende oplossing gevonden.
Auto opgehaald en na reparatie thuis weer afgeleverd. Uitstekende service.

Goede afspraken kunnen maken, zeer correcte behandeling

De mensen die ik gesproken hebben, zijn heel vriendelijk. De schade aan mijn auto is heel goed hersteld.

Ik werd zeer vriendelijk ontvangen , er stond een vervangende auto klaar zodat we de feestdagen toch mobiel waren. 7 januari was de auto volledig gerepareerd. Petje af!

De lage waardering heeft niets met het bedrijf te maken, maar met de verzekeringsmaatschappij die een contract heeft met dit bedrijf. De afstand tussen onze woonplaats en het herstelbedrijf is bijna... De lage waardering heeft niets met het bedrijf te maken, maar met de verzekeringsmaatschappij die een contract heeft met dit bedrijf. De afstand tussen onze woonplaats en het herstelbedrijf is bijna 100 km. Halen en brengen weliswaar geen probleem, maar helaas voor ons een onbekend bedrijf terwijl er in de naaste regio vele vergelijkbare bedrijven liggen.
Contact via telefoon was verder wel goed, voor de rest matig. De ontvangen mailberichten uit het automatische systeem zijn onder de maat. Niet relevzante informatie of niet van toepassing. Terwijl de essentiële informatie voor mij daar nou net niet in stond. In de praktijk bleek deze ook nog eens niet te kloppen met de werkelijkheid. Advies stop ermee of zorg voor adequate en functionele berichtgeving.

Top geregeld en alles strak volgens planning. Tevens zelf geen nawerk met papieren etc….

Duidelijke communicatie, goede service, goed resultaat.