Rosanne

Goed en snelle service.

M. van der Vegte

Vlot het product kunnen vinden

Cathy

Ben erg tevreden. bestelling netjes en snel bezorgd.

M. Van Hoorn

Goede ervaring

Meera

Goed, super mooie producten. Leuke cadeau bij aanschaf van producten . Ik vind het lastig om de juiste producten bij elkaar te vinden. Welke producten horen bij welk huidtype. Zou fijn zijn als je... Goed, super mooie producten. Leuke cadeau bij aanschaf van producten . Ik vind het lastig om de juiste producten bij elkaar te vinden. Welke producten horen bij welk huidtype. Zou fijn zijn als je op de site kan beginnen om vanuit huidtypetest selectie van bijbehorende producten krijgt die goed oo elkaar aansluiten en met een advies erbij wat je nog meer nodig hebt. Ik ben altijd zo lang bezig om uit te zoeken wat bij wat hoort

Joanne Wigmans

Ik heb de "Hydra Floral coffret" besteld, een cadeauverpakking met dagcreme, facewash en olie van het merk Decleor.

Marit

Makkelijk en snel online bestellen. Goede en persoonlijke service bij vragen.

M.R. Ceder

Ik heb geen slechte ervaringen met dit bedrijf. Wat ik zo top vind is hoe men omgaat met vergissingen die je gemaakt hebt bij een bestelling. Ik was zo verrast dat het zo snel was opgelost.

Marianne

Goed, nooit problemen en duidelijk site. Behalve dat ik nooit kan vinden voor welk proefje ik kies. Waar vind je die informatie en hoe geef ik dat aan? Ik krijg er wel altijd netjes een proefje... Goed, nooit problemen en duidelijk site. Behalve dat ik nooit kan vinden voor welk proefje ik kies. Waar vind je die informatie en hoe geef ik dat aan? Ik krijg er wel altijd netjes een proefje bijgeleverd.

Reactie Aromatherapie Shop:

Beste Marianne,
Bedankt voor uw review, we waarderen het zeer dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen!
U kunt op het einde van uw bestelling in het opmerkingenveld zelf noteren...
Beste Marianne,
U kunt op het einde van uw bestelling in het opmerkingenveld zelf noteren welke voorkeur u heeft qua samples. Wij doen ons uiterste best om de gevraagde samples bij te voegen. Helaas zijn niet van alle producten samples beschikbaar of op dat moment niet voorradig, we proberen dan een passend alternatief bij te voegen.
Monique - Team Dehcos