Tot nu toe geen problemen met ontvangst bestelling buiten Europa

BT.The-Nio

Goede ervaring
Snelle handeling

Ik heb al meerdere malen een bestelling geplaatst. Leveringen zijn snel en altijd netjes voor elkaar. De gratis samples zijn altijd een feestje.

Hilde

Ik kan alleen maar zeggen, dat elke keer als ik iets online koop bij jullie de levering perfect is. De laatste keer had ik een aantal vragen omdat de producten een vernieuwd uiterlijk hebben... Ik kan alleen maar zeggen, dat elke keer als ik iets online koop bij jullie de levering perfect is. De laatste keer had ik een aantal vragen omdat de producten een vernieuwd uiterlijk hebben gekregen en ik wat informatie nodig had over verschillende crèmes. En: tot volle tevredenheid geholpen met goed advies en ook nog wat gratis samples erbij om te proberen: top!!

Vets Anita

Correcte levering

M. Willems

Sorry voor mijn eerdere beoordeling.
Die was bedoeld voor een shop die kwa naam veel op jullie lijkt.

Christine Lemahieu

Zeer kwalitatieve verzorgingsproducten. Producten die ik ondanks mijn allergie voor oa parabenen en parfum probleemloos kan gebruiken na test bij de dermatoloog.

Mariska Waasdorp

Goede snelle levering met gratis proefmonsters

Severine Bertin

Erg goede service nadat ik door emailproblemen de levering had gemist. Heel behulpzame mevrouw aan de telefoon, die kosteloos zelf het pakketje is gaan ophalen bij retour en opnieuw heeft verstuurd

ide martine

Heel goed juist vlot