Jan Mackloet

Altijd welkom, en worden fijn geholpen.

Mascha Schoofs

Enorm klantvriendelijk, snel en professioneel.

Peter Scholten

Exellente en enthousiaste service!

P. van Breugel

Zeer correct en deskundig behandelt

Marcel Groeneweg

Vanaf het moment dat ik voor het eerst de showroom binnenkwam tot en met de oplevering van de auto een heel fijn proces. Heel enthousiast ontvangen, men nam de tijd voor alle vragen en uitleg en ook... Vanaf het moment dat ik voor het eerst de showroom binnenkwam tot en met de oplevering van de auto een heel fijn proces. Heel enthousiast ontvangen, men nam de tijd voor alle vragen en uitleg en ook voor de oplevering was alles netjes geregeld en werd de tijd genomen! Dikke pluim voor het hele team, en in het bijzonder voor Lot en Emiel!

jaap smeman

35 jaar goede en plezierige ervaring

Rafaƫl Pattiwael

Professioneel, vriendelijk met de nodige humor!

Audicentrum Dordrecht

Zeer positief!

John Van den bosch

Uitstekende service van verkoper Jaap Pols. Jaap liet mij de auto voor de verkoop uitgebreid zien en configureren op het grote scherm. Veel uitleg zonder mij richting koop of extra opties te pushen,... Uitstekende service van verkoper Jaap Pols. Jaap liet mij de auto voor de verkoop uitgebreid zien en configureren op het grote scherm. Veel uitleg zonder mij richting koop of extra opties te pushen, was erg eerlijk over de verschillen. Jaap hield mij ook goed op de hoogte van de levering van de auto. Voor de levering ontving ik nog een persoonlijk filmpje van Jaap waarbij hij de ingepakte auto liet zien, dit vond ik een leuke bijdrage. De auto was vervolgens die dag erg goed opgeleverd. Ik zou Jaap en Ames audi centrum Dordrecht zeker aanraden bij een ander.

Samira

Ames Sliedrecht, Sander heeft mij super geholpen, zeer tevreden met mijn Audi A1