Leen

Accurate reacties

Heel prettig: er werd snel contact opgenomen na online contact, goede communicatie over moment dat monteur komt en hele nette, vriendelijke monteur die advies gaf, zonder druk uit te oefenen.

Electro World All White Center is echt een aanrader. Ik ben snel en op een zeer deskundige wijze geholpen.

hoogendijk-nayen

Werelds

Menno

Kleinschalige ondernemer, uitstekende service en vriendelijk personeel

Ann

Fijne zaak waar alles duidelijk en geduldig uitgelegd wordt en waar ik goede service krijg. Als daar een medewerker staat die na zijn pensioen nog steeds daar wil werken omdat hij het zo leuk vindt... Fijne zaak waar alles duidelijk en geduldig uitgelegd wordt en waar ik goede service krijg. Als daar een medewerker staat die na zijn pensioen nog steeds daar wil werken omdat hij het zo leuk vindt en graag alles uitlegt aan de klanten, weet je dat je te maken hebt met personeel met hart voor de zaak! Na de installatie zag ik dat de wasmachine krassen had op de deur. Nadat ik dit aan de verkoper had verteld, aarzelde hij geen moment en wilde het serienummer weten om de deur te vervangen. Daar word ik nou blij van.

Corrie

Prettige winkel met voldoende keus.
Deskundig en aardig personeel

J.A. de Raad

Dichtbij met verrassend goede service.

Prima dat ze inbouwen. Dat is onderscheidend.