Prima verlopen!

Kim

Ik bestelde een fruitmand welke zaterdag in een ziekenhuis zou worden bezorgd. Helaas is dit niet goed gegaan en was de persoon in kwestie alweer thuis en de mand kwam pas maandag. Ik geef ze toch... Ik bestelde een fruitmand welke zaterdag in een ziekenhuis zou worden bezorgd. Helaas is dit niet goed gegaan en was de persoon in kwestie alweer thuis en de mand kwam pas maandag. Ik geef ze toch een goede beoordeling omdat het naar mijn inziens is te wijten aan het transport bedrijf Packs. Een medewerker heeft een alternatief aangeboden maar ik had al elders een nieuwe besteld en het bedrag wordt gecrediteerd. Ze hebben mij dus prima geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Uiteindelijk denk ik dat er met dit bedrijf niks mis is maar met het transport bedrijf.

Sietske Veenstra

Goldfish

Prima, maar een luxe optie met meer exotisch fruit zou fijn zijn.

Erg dure mand. Inhoud sloot absoluut niet aan bij afbeelding. Een reuze Pomelo of zo iets nam de hele mand in beslag. Absoluut niet geschikt voor een zieke 93 jarige.

Dick van Kampen

Zeer mooie fruitmand voor een redelijke prijs en keurig op tijd bezorgd. Zelfs in deze toch al hectische periode.

Snel en goed geregeld

Patricia

Goede bezorg snel een lekker mooi fruitmand ?

De ontvanger heeft op de dag zoals afgesproken de fruitmand ontvangen. Hij was zeer content met de inhoud.

Edel BV

Uitstekend geholpen en verzorgt.