Vixx

Financieel en acceptatietechnisch goed. Contactueel en qua afhandeling liet het te wensen over.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Communicatie. Gedurende het proces hoorden wij anderhalve maand niets. Ik moest zelf bellen en werd ook niet altijd teruggebeld. Ook de aanvrager werd veelal niet op de hoogte gehouden. Er volgde... Communicatie. Gedurende het proces hoorden wij anderhalve maand niets. Ik moest zelf bellen en werd ook niet altijd teruggebeld. Ook de aanvrager werd veelal niet op de hoogte gehouden. Er volgde ook geen offerte toen looptijd, renteperiode en depotvergoeding aangepast werden. Bij de notarisafrekening ging het mis door een communicatieprobleem tussen Mogelijk en het notariskantoor. Onze controller vroeg zich ook af hij wij onze vergoeding van 0,5 % ontvangen. Een factuur sturen dus.

Uitstekende service en ook snelle doorlooptijden

Floris Holtkamp - ELLF Hypotheken en Verzekeringen

Uitstekend, fijn meegedacht en snel geschakeld

Niet zo prettig.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Pro-actief zijn richting investeerder. Eén betrokken aanspreekpunt.

Perfect rond sluiten lening, minder m.b.t. vervolgvragen / infoverzoeken;

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

voor cases waar sprake is van objecten in aanbouw, zou het mooi zijn als Mogelijk pro-actief de geldgever informeert nadat object is opgeleverd, verzekerd en vervolgens (indien van toepassing)... voor cases waar sprake is van objecten in aanbouw, zou het mooi zijn als Mogelijk pro-actief de geldgever informeert nadat object is opgeleverd, verzekerd en vervolgens (indien van toepassing) verhuurd.

RR Kastelein

Correct en snelle afwikkeling van het dossier

Johan Gerritsen

Jullie handelen snel en geen langdradig gedoe , kom zeker bij volgende aankoop bij jullie terug .

Ga zo door

Kantoor de Ruijter

Uitstekende ervaring, snelle en duidelijke respons, goede informatie verzorging

Theo Deur

Graag ook bkr check