Antonius Elisabeth Josephus Segers

Lagere rente

P.S.

Laagdrempelig..

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Het tekenen van de notariële overeenkomst zou regionaal gebeuren, echter bleek dat niet het geval. Wellicht aangeven dat het mogelijk regionaal kan afhankelijk van de wensen van de investeerder…(dit... Het tekenen van de notariële overeenkomst zou regionaal gebeuren, echter bleek dat niet het geval. Wellicht aangeven dat het mogelijk regionaal kan afhankelijk van de wensen van de investeerder…(dit kostte 2x een verlofdag en veel tijd ;-). Voor de rest Top!

Goede uitleg van de mogelijkheden die je mag verwachten, van een financiering. Hele vlotte afhandeling van het traject met korte lijnen.

geen verbetering nodig

Livingstones BV

Verfrissende financieringsmogelijkheid van vastgoed.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Probeer te werken aan de snelheid en communicatie naar zowel investeerder als koper.

Erwin Bernardus Johannes Pahlplatz

Snel en accuraat.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Na het telefonische contact wordt je matig op de hoogte gehouden van de vorderingen in het traject. Uiteindelijk moest ik vernemen dat alles geregeld was via een brief van een notaris. Terwijl in... Na het telefonische contact wordt je matig op de hoogte gehouden van de vorderingen in het traject. Uiteindelijk moest ik vernemen dat alles geregeld was via een brief van een notaris. Terwijl in het begin snelle en directe en prettige communicatie de overhand heeft

Ton van Ostende / Peton Investment B.V.

Prettig en pro actief

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Meer controle op notarissen uitvoeren

MKBFinnovatie B.V.

Persoonlijk, attent, vriendelijk en veel kennis.

Andre Domburg

Alles is Prima geregeld