Mobilox

Kunt u bovenstaande in een score uitdrukken?
Wat vindt u van de prijs t.o.v. andere aanbieders?
Zou u Mobilox aanbevelen aan anderen?
Hoe beoordeelt u de helpdesk van Mobilox?

Autobedrijf Huub Smolders vof Smolders

Zijn goed bezig als er iets is reageren direct

Mathijs Auto’s

Iedere keer weer prettig contact.
Suggesties worden proactief en snel opgepakt!

Autobedrijf Kooistra

Ik heb een hele goede ervaring met Mobilox. Aan het begin moet je wennen aan het nieuwe systeem en had veel vragen. Maar ze hebben alle tijd voor me genomen en hebben me heel goed geholpen !

AutoBiemans Valkenswaard

Vriendelijke helpdesk, afspraken keurig nagekomen en de site werkt prima. Ben zeer tevreden.

Autobedrijf van Amstel

Gelukkig weer een bedrijf die normale prijzen rekent voor de diensten, en alles onder 1 dak.
Ze blijven door ontwikkelen om het gebruik van de software dat makkelijk te gebruiken is van nog meer functies te voorzien.
Maar belangrijkste vind ik het makkelijk persoonlijk in contact komen als je belt.

ben

Je wordt niet van het kastje naar het muurtje gestuurd, Als er iets is wordt er gelijk actie ondernomen, Zo zien we het graag !!

Autobedrijf & Handelsonderneming Veleke

Tot heden verloopt alles naar wens wij zijn met reorganisatie bezig dus wij willen zoveel mogelijk alles op korte lijnen zetten hierbij is Mobilox een goede partner zo het nu lijkt. ook met de... Tot heden verloopt alles naar wens wij zijn met reorganisatie bezig dus wij willen zoveel mogelijk alles op korte lijnen zetten hierbij is Mobilox een goede partner zo het nu lijkt. ook met de website gaan wij zo spoedig mogelijk mee aan de slag.

Benschop Automotive

Top team die afspraken na komen, gebruik Mobilox vanaf April en wil niet anders meer!
ga zo door !!