F. van Haarlem

Gewoon goed. Netjes afgeleverd.

Reactie MKB Lease:

Helemaal top om dit te lezen, dank u wel voor de reactie en heel veel rijplezier met de nieuwe auto!
Groet, Jorrit van MKB Lease

Het kosstte veel tijd om af te stemmen tussen de leverancier van de auto en MKBLease voor het omwisselen van de lease auto's

Reactie MKB Lease:

Dank voor de feedback op diverse punten. Inmiddels hebben we er ook contact met u over gehad om e.e.a. te bespreken en netjes op te lossen.
Wij wensen u heel veel plezier en veilige ritten met...
Wij wensen u heel veel plezier en veilige ritten met de nieuwe auto!
Groet, Jorrit van MKB Lease

Verliep soepel, echter lagen er vier banden in de achterbak wat niet de bedoeling was.

Reactie MKB Lease:

Hartstikke fijn dat alles soepel is verlopen. Wel vervelend wat betreft de banden in de achterbak. Is dit inmiddels wel opgelost? Mochten we u er nog mee kunnen helpen, laat het ons dan weten via... Hartstikke fijn dat alles soepel is verlopen. Wel vervelend wat betreft de banden in de achterbak. Is dit inmiddels wel opgelost? Mochten we u er nog mee kunnen helpen, laat het ons dan weten via hallo@mkblease.nl of telefonisch via 033-4224888.
Groet, Jorrit van MKB Lease

Ik werd niet op de hoogte gehouden van de (vertraagde) aflevering van de auto. Zelfs toen de geplande levertijd al voorbij was geen enkele actie.
Proces rondom de laadpaal is bijzonder slecht....
Proces rondom de laadpaal is bijzonder slecht. Hierover is volgens mij door mijn werkgever een klacht ingediend. Tot op heden niet naar tevredenheid afgehandeld.
Aflevering auto was in orde.

Reactie MKB Lease:

Vriendelijk bedankt voor uw waardevolle feedback! Ronduit vervelend dat e.e.a. niet naar tevredenheid is gegaan. De communicatie rondom de aflevering heeft onze aandacht om verder te verbeteren, in... Vriendelijk bedankt voor uw waardevolle feedback! Ronduit vervelend dat e.e.a. niet naar tevredenheid is gegaan. De communicatie rondom de aflevering heeft onze aandacht om verder te verbeteren, in samenspraak met de samenwerkende dealerbedrijven.
Voor wat betreft de laadpaal zijn we inmiddels separaat in contact en werken we aan een oplossing. Excuses voor het ontstane ongemak en desalniettemin veel veilige kilometers gewenst in uw nieuwe auto!

Barbara Baelemans

Netjes geïnformeerd over de leverdatum, wat ik moest doen voor het inleveren van mijn vorige lease auto. Alle bescheiden waren thuisgestuurd.

Reactie MKB Lease:

Veel dank voor uw positieve beoordeling rondom de levering van de nieuwe auto! Wij wensen u veel aangename en veilige ritten toe!

JdR

Het contact met MKB was wederom perfect voor mekaar. Ook de levering via Nefkens Nieuwegein verliep vlekkeloos. Beiden super.

Reactie MKB Lease:

Veel dank voor uw reactie en de mooie woorden!
Wij wensen u veel veilige ritten toe in de nieuwe auto.

hanneke

Goede service, prettig contact

Reactie MKB Lease:

Dank voor deze fijne beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe aanwinst.

jan verheij

Prima, werd mooi voor de deur afgeleverd, dealer belde nog na, leuk welkomstcadeau/enveloppe.

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor uw mooie toelichting en score, meneer Verheij! Zo horen we het heel graag.
Heel veel plezierige en veilige kilometers gewenst in uw nieuwe auto!
Groet, Jorrit van MKB...
Heel veel plezierige en veilige kilometers gewenst in uw nieuwe auto!

Hanno Kleijne

Top

Dank voor uw reactie!

Ik ben via de app en e-mailop de hoogte gehouden van de verwachte leverdatum. Helaas werd er via de app geen enkele update doorgegeven en heb ik een week vóór de geplande levering zelf... Ik ben via de app en e-mailop de hoogte gehouden van de verwachte leverdatum. Helaas werd er via de app geen enkele update doorgegeven en heb ik een week vóór de geplande levering zelf contact opgenomen. Na wat heen en weer bellen/mailen is de auto uiteindelijk de geplande week wel geleverd maar pas nadat ik hier zelf actief naar gevraagd heb. Communicatie kan dus beter. Het contact, de medewerking en de terugkoppeling van de medewerker was verder uitstekend

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor uw beoordeling en ook voor de terugkoppeling voor wat betreft de aflevering.
Helaas worden we soms ook verrast door relatief late communicatie rondom de levering van een auto. Dat is absoluut een verbeterpunt en geven we ook veel aandacht aan. Excuses voor het ongemak richting u.
Desondanks wensen wij u veel plezier met uw nieuwe auto!