William

Nu voor de tweede keer hier. Goed en prettig geholpen weer goed kunnen slagen . Kunnen weer een tijdje vooruit. ???tot een volgende keer .

Rustige winkel ,vinden wij wel fijn.

E Mickers

Goed, correct en snel

Snel en duidelijk

Piet

Richard jorna

Goede service

Goede service

Dhr. R. Gumbs

Voorheen ging het altijd vlekkeloos, maar bij de laatste bestelling ging er van alles verkeerd. 1.Zonder bericht lang moeten wachten op levering. Na diverse telefoons, eindelijk geleverd. 2. nadat... Voorheen ging het altijd vlekkeloos, maar bij de laatste bestelling ging er van alles verkeerd. 1.Zonder bericht lang moeten wachten op levering. Na diverse telefoons, eindelijk geleverd. 2. nadat levering betaald was, bericht v. klarna dat rekening nog openstond. Moest mr. big bellen met het verzoek richting klarna deze zaak administratief in orde te maken. 3.Twee weken later een niet door mij bestelde herhaalzending afgeleverd zonder retourbon. Moest twee keer bellen voordat retourbon naar mijn email verzonden werd. U zult begrijpen dat ik na al het bovenstaande niet erg tevreden ben!

Kan ik niet vinden.

j. hoeijmans

Helaas was de keuze na het verijgen van de mail zo beperkt dat ik maar 1 overhemd uit kon kiezen

vlot geleverd en de juiste maat

Eric van Schie

Goede kwaliteit, snelle levering.

Nieuwsbrief en duidelijke website

GJ Wagenvoort

En opnieuw zijn een aantal bestelde items niet leverbaar

Koster

Heel goed, bestellen is makkelijk. De spullen worden snel geleverd. Zeer tevreden.

Goede informatie

Leo

Moet wat geduld hebben, ze zijn niet zo v/d vlugge

heel aardig spul