Gebruiksvriendelijkheid

n vt

niet interessant

Gewoon

Snel handelend

controleer beter of het wel om de juiste aansluiting gaat

Movivre

Bereikbaarheid is heel goed

Katholieke Bond van Ouderen te Krimpen aan den IJssel

Kan ik nog niet beoordelen
Ik weet niet of mijn contract per 10 april is ingegaan. Ik heb een zakelijk contract met een privé-rekening. Hoe verloopt mijn voorschotbetaling?

uw overzicht via de website over de dagelijkse energieprijzen.

Ik zou graag een app hebben om mijn dagelijkse verbruik in te zien. Vergelijk met Eneco.

Yalin Food Holland BV

snel en makkelijk te regelen

weet niet

TraMat

Blijft onlogisch met al die verschillende namen. Advies is prima op orde. .

Lagere kosten moeten we nog ervaren, maar we zijn positief.

doorlink naar automatisch betalen kan beter. Verkoper is onbekend met het mankement. Het wordt inmiddels door zijn collega prima opgepakt.

MSH Vastgoedverhuur

Communicatie medewerker

Test

Matig

Duidelijk overzicht

Opvolging contract

Daphne

Slecht, er werd mij een contract voorgeschreven van 22€ pm maar dit werd volgens de energiemaatschappij zelf 115€. Dat was een enorm verschil. Terug kunnen draaien met de maatschappij naar 50€ maar... Slecht, er werd mij een contract voorgeschreven van 22€ pm maar dit werd volgens de energiemaatschappij zelf 115€. Dat was een enorm verschil. Terug kunnen draaien met de maatschappij naar 50€ maar toch meer dan het dubbele dan waar ik het contract mee afsloot.

Wel aardige klantenservice

Niet zo ver onder het bedrag zitten dat ze je uiteindelijk gaan geven. Dan kon ik het beter zelf regelen.

Reactie Minder.nl:

Hartelijk dank voor uw review.
Graag hadden wij uw situatie persoonlijk met u besproken. Wij hebben u proberen te bellen maar wij hebben u helaas niet kunnen bereiken.
U geeft aan dat u...
Hartelijk dank voor uw review.
U geeft aan dat u achteraf een hoger maandbedrag heeft gekregen van de leverancier dan verwacht, Bij het maken van een vergelijk houden wij altijd de juiste verbruiken aan. Daarom hebben wij contact opgenomen met de leverancier om na te gaan waardoor het verschil is ontstaan.
De oorzaak voor het hogere maandbedrag is dat de terug levering van de zonnepanelen door de leverancier niet was meegenomen in het termijn bedrag. Dit is opgelost door het termijn bedrag aan te passen. Wij begrijpen dat de leverancier tussentijdse zal kijken met u of het termijn bedrag verder kan worden aangepast.
Mocht u nog vragen hebben, dan mag u ons altijd bellen op 020 - 2900 900. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag 08:30 - 17:30.

Vermeulen Groep

Voldoende