Gebruiksvriendelijkheid

Schouten & Muis

Nee

Nee

Gezinshuis Onder de Regenboog

Dit was de derde keer, ook de beste ervaring van de drie. Als je bij jullie online als zakelijke klant een contract wil afsluiten komt je er aan het eind pas achter of een slimme meter vereist is of... Dit was de derde keer, ook de beste ervaring van de drie. Als je bij jullie online als zakelijke klant een contract wil afsluiten komt je er aan het eind pas achter of een slimme meter vereist is of niet. Dit was ook in de eerste 2 gesprekken zo: Contract is bijna afgesloten (15 min praten...) en dan opeens kan het niet vanwege de "niet-slimme meter". In mijn laatste gesprek heb ik zelf direct eerst aangegeven dat ik geen slimme meter heb. Toen is de medewerker direcgt naar een passend contract gaan zoeken. Mogelijk een idee voor jullie om dit op de site veel duidelijker te maken en in telefoongesprekken dat ook als eerste te vragen aan mensen. Scheelt tijd voor beide partijen en irritatie!

Rustige adviseur die met je meedenkt. Niet iemand die perse iets lijkt te willen verkopen.

Zie boven.
De adviseurs van de 1e 2 gesprekken waren duidelijk uit op "verkoop"! Ik denk dat dit niet werkt.

Door

Prima. Ik had een doel, en daar werd ik vlot en accuraat mee geholpen.

Snel contact.

Beheermaatschappij H.Brand bv

Positief

duidelijke communicatie en afspraken

geen.

Telecombinatie de Dijk BV

Fantastisch!

Saskia weet altijd waar ze het over heeft en is zeer vriendelijk en deskundig

Het zou fijn als zij één mail kan sturen die naar 1 website gaat, waar onze aanbiedingen staan. Nu kreeg ik 6 mailtjes.